VVD Golfdag

VVD Golfdag 2024

Op zaterdag 6 juli 2024 organiseert de Tilburgse VVD in samenwerking met VVD Regio Zuid de jaarlijkse VVD Golfdag. Deze zal plaatsvinden bij Prise d'Eau in Tilburg. Wij hopen op een zonnige en bovenal sportieve dag, waarbij u meer dan voldoende tijd heeft om met elkaar van gedachte te wisselen over de huidige politieke realiteit. Aansluitend aan de Golfdag is een diner georganiseerd met een aantal interessante VVD-sprekers, waaronder Ruben Brekelmans.

Alle VVD-leden zijn van harte uitgenodigd voor de VVD Golfdag. Tevens worden zij aangemoedigd om ook een introducée uit te nodigen.

Het programma ziet er als volgt uit:

14:00 uur    Ontvangst met koffie/thee en iets lekkers

15:30 uur    Start eerste flight en start golfclinic

17:30 uur    Binnenkomst eerste flight en einde golfclinic. Tevens start borrel.

19:00 uur    Aanvang diner met VVD-sprekers

Kosten voor het VVD Golf arrangement (9-holes/golfclinic) inclusief diner bedraagt € 79,50.

Kosten voor het VVD Golf arrangement (9-holes/golfclinic) exclusief diner bedraagt € 45,50.

Kosten voor genuttigde dranken (behalve het ontvangstdrankje) zijn voor eigen rekening. Deze worden door Prise d'Eau tijdens de VVD Golfdag bijgehouden op een persoonlijke drankkaart.

Leden van Prise d'Eau betalen een verlaagd bedrag voor het VVD Golfarrangement.

Klik hier om u (en uw introducée) aan te melden voor de VVD Golfdag. Let op! Alleen volledig ingevulde formulieren en betaalde arrangementen worden beschouwd als complete aanmelding.

Heeft u nog vragen over de VVD Golfdag? Stuur dan een mail naar golfdag@tilburgsevvd.nl